,

DECORAŢIUNE FULG DE NEA

12:05

   
     Înainte de Crăciun am fost la Hornbach să cumpărăm bradul şi am văzut acolo câteva decoraţiuni luminoase care mi-au rămas în minte. Cel mai mult m-au uimit preţurile lor şi de aceea m-am hotărât să încerc să fac şi eu acasă ceva asemănător.
Zis şi făcut! L-am rugat pe soţ să îmi aducă sârmă de la garaj şi ieri, după ce câteva zile bune de odihnă, m-am apucat de treabă în cadrul Atelierului de Creaţie în care fiecare membru din familie meşterea câte ceva.      

Materiale necesare:  5 m sârmă                                        un cleşte pentru sârmă                                        1 instalaţie beculeţe pentru pomul de Crăciun (albastră)                                        hârtie creponată argintie                                        un cleşte pentru sârmă                                        o riglă      Înainte de a începe să modelez sârma am căutat pe google, imagini cu fulgi de nea pentru desenat. Am salvat un model simplu, unul pe care îl văzusem şi în Hornbach şi cu el în faţă am modelat din sârmă fulguleţul meu de nea.
     Mărimea lui este de 44 cm şi este format din 6 raze a câte 22 cm lungime fiecare. Am urmat întocmai desenul şi am încercat că la final fulguleţul meu de zăpadă să semene cu cel desenat. Dacă seamănă sau nu veţi hotarî singuri.

     După ce am dat forma fulgului de nea, am răsucit pe fiecare rază a fulguleţului o instalaţie cu beculeţe albastre. Dacă ar fi fost mai lungă, beculeţele puteau fi mai dese, dar ceea ce am avut, aia am folosit. Bradul îl împodobim în auriu sau în argintiu şi albastru. Cum anul acesta a fost auriu, am avut liberă instalaţia cu beculeţe albastre.      Mai departe am tăiat fâşăi subţiri de hârtie creponată (1 cm lăţime) şi le-am răsucit pe fiecare rază a fulguleţului de nea. În acest fel am ascuns cablul de la instalaţia de beculeţe cât şi sârma din care a fost modelat corpul fulgului de zăpadă. Dacă aveţi, puteţi răsuci şi beteală argintie, dar cum eu am avut cutia cu decoraţiuni albastre argintii în pivniţă, am renunţat la idee. Cu toate acestea cred că ar fi arătat poate mai bine, dar mie îmi place şi aşa. Este fulgul meu de zăpadă şi îl iubesc.
     Şi în acest moment decoraţia fulg de nea este gata de a fi agaţă în brad sau la fereastră. Tot ce ne mai trebuie este un cablu destul de lung cât să ajungă până la ce-a mai apropiată priză de perete....sau un prelungitor.

     Un An Nou fericit vă doresc, La mulţi ani!      Nico

You Might Also Like

0 comentarii

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Flickr Images