DECORATIUNE PENTRU PASTE

12:12

     In fiecare an ma pregatesc atat de Paste cat si de Craciun si incerc sa adaug un suflu nou locuintei noastre. De cele mai multe ori nu ne permitem sa investim anual in obiecte noi de decor si de aceea, pe langa cele "traditionale" deja, sa nu le numesc cele "vechi", incerc sa realizez o decoratiune noua, fie ca este ea din turta dulce sau din alte materiale ce pot fi refolosite. Sunt fericita cind copii exclama "si skvelá maminka", in traducere "esti o mamica admirabila". Este diploma cea mai de pret pe care o puteam primi si fericirea este nemarginita.
     Pentru realizarea acestei decoratiuni avem nevoie de:      - un carton de oua (cu 10 buc)      - 5 jumatati de coaja de ou (cojile reciclate de la cozonacul  acesta)      - boabe de orz      - o ceasca plina cu pamant pentru flori      - alte ghivece cu forma sau motive pascale daca aveti (puisor, iepuras, ou)
     Am folosit numai 5 coji de oua, pentru ca inca de la inceput m-am gandit ca pentru aceasta decoratie, la final, voi intercala oua vopsite sau incondeiate cu cojile de ou cu orzul sadit. Asadar, dupa dorinta, puteti planta mai multe coji de oua cu orz.      Aseazam cojile de ou in carton. In fiecare coaja de ou punem cate o lingurita de pamant de flori peste care oresaram semintele de orz.
     Acoperim cu pamant. De aceasta data am pus mai multe lingurite, sa fiu sincera numai imi amintesc numarul lor, ideea este sa umplem frumos fiecare cosulet cu pamant.
     Am plantat orz si in ghiveciul puisor ramas din anii trecuti de la o floare cumparata.
     Peste fix o saptamana "iarba mea de primavara", cum este numit aici orzul, arata asa:
     A doua zi am facut deja fotografiile pentru ca numai aveam rabdare, vroiam sa vi le arat si dvs, poate va inspira si va ajuta articolul meu. Pana la Pasti, inca mai este timp sa saditi orz sau grau si sa va bucurati de o decoratiune proprie.
     Asa cum am specificat la inceputul articolului, am intercalat printre cojile cu orz, oua incondeiate de prietena mea Alina  si oua vopsite natural de mine. Sa aveti un Paste fericit!      Ramaneti cu bine,      Nico

You Might Also Like

0 comentarii

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Flickr Images