,

PASIUNI NOI SI UN CONCURS DE CARE NU AM PUTUT SCAPA

12:27

          Buna tuturor!      Dragilor, astazi va scrie Lia si nu Nico. Dupa o perioada de tacere, iata ca apar si eu in sfarsit. De fapt, tot de gura lui Nico de care nu am mai scapat. As dori sa va spun ca in ultimul timp m-am daruit unei pasiuni noi cu care am inceput sa castig si cate un banut printre prieteni si cunostinte. In timpul liber realizez bratari, coliere, brose si diverse obiecte de decor. Imi face o placere deosebita sa creez lucruri unicat de care sunt tare mandra.      Deci, Nico m-a batut la cap sa ma inscriu la un concurs organizat in blogosfera si nu am mai scapat. Vrand, nevrand, am facut aceste fotografii ce reprezinta pasii din realizarea unui colier cu care ma voi inscrie si la concursul organizat de Kadia pe blogul ei.      Colierul se numeste "Dreams of fairies" si cui altcuiva as putea sa il dedic? Surorii mele, "of course".      Materiale necesare: 5 margele din lemn natur de dimensiuni 16 mm, 14 mm si 12 mm                                      margele de nisip in culori trandafiriu deschis, piersica perlata si vernil azur                                      lant argintiu cu zale mici                                      inchizatoare tip carabina                                      pandativ inima filigramata                                      panglica din saten culoarea piersicii                                      ata Nymo si ac de de otel pentru insirat margele                                      sarma pentru insirat margelele de lemn                                      2 capete margele, floare      O sa incepem cu margelele de lemn pe care cu ajutorul cusaturii Peyote le imbracam in margele de nisip. O sa va arat pasii pentru margeaua cea mai mare, respectiv cea de 16 mm. Ne trebuie pentru aceasta un fir lung de ata Nymo de aproximativ 1 m. O sa las fotografiile sa vorbeasca de la sine.
                                               
     Sper ca v-a placut. Mie imi place la nebunie sa fac ceea ce ati vazut. Pentru acei dintre dvs care ati dori sa incercati, defalcat cusatura ar arata cam asa:      I parte:      5    1-1-1-1-1 (cosem 5 margele pe care le unim in cerc)      5    1-1-1-1-1  (si incepem sa crestem)      10  2-2-2-2-2      10  1-1-1-1-1-1-1-1-1-1      10  1-1-1-1-1-1-1-1-1-1      15  1-2-1-2-1-2-1-2-1-2      15  1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1 Acest rand il repetam de 12 ori!!!      II parte:      10   0-1-1-0-1-1-0-1-1-0-1-1-0-1-1-0  (0 inseamna ca nu se cos margele)      10   1-1-1-1-1-1-1-1-1-1      10   1-1-1-1-1-1-1-1-1-1      5     0-1-0-1-0-1-0-1-0-1      5     1-1-1-1-1 (ultimul rand putem sa il repetam de cateva ori sa fim siguri cu nu se desface impletitura)      Acum nu ne ramane decat sa asamblam colierul.
     Si pentru ca de fiecare data bijuteriile mele se gasesc ambalate in cutiute origami, m-am gandit sa va arat si realizarea acesteia.      Materiale necesare: 2 foi de hartie colorata A4                                      foarfeca                                      lipici                                      o linie                                      1 bucata de panglica subtire satinata
     Dintr-o coala de hartie A4 indoim si obtinem un patrat cu latura latimii acesteia. Din patratul obtinut dintr-o coala A4 va rezulta o cutiuta cu latura de 7,5 cm si inaltimea de 3,7 cm.
     Pliem patratul pe ambele diagonale.
     Pliem ambele colturi opuse astfel incat sa ajunga in mijlocul patratului.
     Pliem laturile opuse astfel incat sa se sa se intalneasca in centrul patratului. Repetam si cu celelalte doua laturi.
     Taiem cu foarfeca un sfert din capetele fiecarei diagonale in toate cele 4 colturi.
      Doua parti opuse le deschidem si le pliem ca in fotografie. Celelate doua parti le ridicam in sus; ele vor forma laturile cutiei dupa care incepem plierea. Le tinem ridicate in sus cu o mana si cu cealalta inchidem celelalte doua parti laterale si astfel cutiuta este gata. Vezi foto mai jos.
     Pentru a fi sigure ca nu se desface putem sa lipim laturile ce se impreuneaza in mijloc cu o bucatita de banda adeziva. Pentru a nu se vedea aceasta si aparea inestetic, decupam o bucatica de hartie de marimea cutiutei si o lipim inauntrul acesteia. Prima cutiuta realizata va reprezenta capacul cutiutei propriu zise.
     Acum trebuie sa realizam cutiuta propriu zisa care trebuie sa fie mai mica decat capacul. De aceea taiem 1 cm din toate laturile celui de al doilea patrat. Daca ar avea aceeasi dimensiune s-ar indoi cind incercam sa le inchidem.
     Procedura de lucru este aceeasi.
     Sper ca v-au bucurat informatiile despre noile mele pasiuni. Totodata sunt fericita ca v-am aratat in sfarsit de ce tac eu asa ca un peste (chiar daca sunt berbec :) ).
     Sarbatori luminate si pline de bucurii va doresc,      Lia

You Might Also Like

0 comentarii

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Flickr Images