DECORATIUNI HANDMADE DE CRACIUN DIN PORTOCALE

12:14

     Sarbatoarea Craciunului se apropie si incet, incet incepem sa ne gandim cum putem sa cream pentru cei dragi o atmosfera de poveste. Daca vreti ca de Craciun sa decorati casa intr-un mod cu totul inedit va recomand ornamentele handmade facute din portocale.
     In perioada friguroasa din an, la fiecare sfarsit de saptamana avem un obicei de cand au aparut copii: consumam sucuri naturale din fructe si legume. Asa a fost si cazul portocalelor de fata din care am facut un suc "super bun" cum spun cei mici. Decorurile realizate astazi le-am gasit prezentate intr-o revista si asa de tare m-a incantat ideea realizarii lor incat le-am incercat imediat. Sunt foarte originale si sper sa va placa si voua.      Materiale necesare: 3 portocale                                  forme de metal cu diverse motive, 2 marimi                                  3 lumanari pastila                                  fire de elastic sau ata in culorile Craciunului
     Se taie cate o bucata din partea de sus si de jos a portocalei astfel incat diametrul capacelului taiat sus sa corespunda oarecum cu cel de jos. Se scoate cu grija interiorul portocalei atat din cele doua capele decupate, cat si din partea centrala ce a ramasa din portocala. Nu stiu daca sunt destul de explicita, este foarte usor, iar fotografiile va vor ajuta in mare masura.
     Asa arata portocalele decupate; mai departe cu ajutorul formelor de metal decupam in coaja de portocala motivul dorit.
     Singurele mele forme de prajituri mai micute au fost sub forma de floricica si inimioara, motiv pentru care le-am folosit in realizarea decorurilor.      Am decupat de jur imprejur inelul din coaja de portocala cu ajutorul formei, repetand motivul la fiecare 2 cm.
     In interiorul inelelor din coaja de portocala asezam lumanarile pastila. Obtinem astfel lumanari parfumate cu aroma naturala de portocala. Impodobim cu ele masa din seara Craciun sau pervazul ferestrelor.
     Sunt foarte vesele, iar aroma delicata de portocala se va face simtita pe masura ce caldura va imprastia uleiurile din coaja de portocala.
     Din capacelele portocalelor si din decupajele ramase de la decorul pentru lumari, am realizat o perdea parfumata decorativa cu care putem impodobi ferestrele sau peretele principal din camera de zi.
     Cu ajutorul formei mai mari decupam in capacelele portocalelor motivul respectiv. Pe un fir de ata sau elastic am tras pe rand cate o inimioara mare, una mica si tot asa pana am epuizat 10 decupaje. Distanta dintre ele, distanta aleasa de mine, a fost de 6 cm.      Pe bara galeriei de la fereastra am suspendat firele decorative obtinute la distante egale.
     Sper sa va inspire articolul meu si in acelasi timp sa va aduca tot atata bucurie cata mi-e adus mie si lui Lukas care m-a ajutat in decuparea motivelor folosite.      Sa aveti o seara minunata si sarbatori imbelsugate,      Nico      PS: Decoratiunile de turta dulce de anul trecut le gasiti AICI.

You Might Also Like

0 comentarii

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Flickr Images