Sun Food apreciaza creativitatea si recompenseaza ingeniozitatea!

12:17

     Aceasta este sloganul sub care unul dintre cele mai importante branduri de conserve din Romania, Sun Food, lanseaza un concurs in urma caruia urmeaza sa fie reciclate conservele metalice. Este o initiativa frumoasa venita sa ne ajute sa descoperim persoanele creative si originale pasionate de gatit din blogosfera culinara romaneasca.
     De acest concurs am aflat inca de la inceputuri, dar nu imi gasisem timpul necesar sa ma apuc de treaba. Imboldul mi l-a dat Liana, posesoarea blogului Pe masa din bucatarie. In ultimele zile a prezentat pe blog doua idei cu care a venit in intimpinarea celor de la Sun Food. Mi-au placut tare mult ideile ei si am zis ca pe ultima suta de metri o sa "incropesc" si eu ceva. A ramas numai sa pun in practica ceea ce imi propusesem initial pentru aceasta provocare. Cu sufletul la gura (sotul) a alergat astazi sa imi cumpere adezivul special si la ora 16 am inceput sa lucrez in atelierul de creatii "Nicoliabucatar".       Imi propusesem sa fac obiecte de decor din conservele metalice utilizand "metoda servetelului". Cu siguranta ati auzit de ea, la fel si eu, dar astazi am incercat prima data si am realizat ceva prin aceasta metoda. Este extrem de usor si rezultatele va vor bucura cu siguranta.      Materiale necesare: 2 modele de servetele cu motivul dorit                                    1 flacon de adeziv lac special (a fost 2:1, si adeziv si lac)                                    2 cutii goale de conserve metalice                                    o foarfeca                                    1-2 pensule
     Mai intai ne pregatim servetelul. Il despaturim si din cele trei straturi il luam pe cel mai subtire, adica pe cel cu model. Cu foarfeca taiem motivele cu care vrem sa decoram conserva noastra.     Inainte de toate am incercat sa lipesc servetelul pe fundul primei conserve sa vad cum arata.
     Nu am fost multumita de rezultat, de aceea urmarea a fost vopsirea conservelor in alb.
     Dupa ce le-am lasat la uscat aproximativ o ora si jumatate am lipit servetelul pe conserve. Mai intai le-am uns cu adezivul si apoi am atasat imaginile asa cum am dorit.
    In continuare am lipit servetelul pe fundul celei de a doua conserve  si am indoit surplusul de servetel in interioarele fiecarei conserve.
    Se observa culoarea alba mata a adezivului-lac care in urma uscarii in final devine transparenta.
    Dupa ce se usuca fundurile si interioarele conservelor, acestea se lacuiesc de doua ori. Dupa prima lacuire se asteapta uscarea si apoi se reia procedura de lacuire
    Si acestea sunt produsele finite:
    Acum ca am terminat pot sa rasuflu usurata. Poate vine si la mine Rila Iepurila. Nu imi plac fotografiile finale, dar ce sa-i fac? Sub presiunea timpului asta a iesit.      Sa ne auzim cu bine,      Nico

You Might Also Like

0 comentarii

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Flickr Images