,

LUMANARI DECORATIVE PENTRU PASTE

12:06

     Am mai scris, ca imi place sa infrumusetez locuinta noastra modesta, ca ma bucur sa vad cum Tibor si copii sunt fericiti; asta ma face fericita si pe mine. Lumanarile decorative ce fac obiectul acestui articol nu sunt ideea mea, le-am vazut pe Pinterest, mi-au placut si am incercat sa le realizez in varianta mea. Daca va place sau nu, nu ezitati sa mi-o aduceti la cunostinta.      Materiale necesare: 4 jumatati de coji de oua (ramase de la gatit)                                    1 pliculet vopsea de oua rosie                                    1 pliculet vopsea de oua verde                                    15 cm fitil de lumari                                    4 buc. talpa pentru fitil                                    7 lumanari pastile albe                                    4 suporturi de oua cu picior                                    1 servetel in 3 straturi (modelul dorit)                                    4 floricele adezive pentru decor
     Cojile de oua ramase de la gatit le spalam in apa calda; ideal este sa facem acest lucru imediat dupa ce am folosit ouale ale caror coji dorim sa le pastram. Cojile curate si uscate le pastram pana cind incepem "productia" de lumanari.
     Pregatim vopseaua de oua asa cum este indicat pe ambalaj. In recipientul cu, culoare rosie scufundam doua sau mai multe coji de oua.
     Am vopsit din fiecare culoare cate cinci bucati; la final am ales doua care mi-au placut cel mai mult. La fel am procedat si cu cojile de culoare verde. Dupa ce cojile au nuanta dorita le scoatem pe servetele de hartie si cind s-au uscat le ungem cu ulei pe partea exterioara. In acest moment le-am pus la uscat pe un gratar.
     Mentionez ca am avut 4 suporturi de oua, de aceea am realizat numai 4 lumanarele. Cum suporturile mele in forma lor originala nu imi plac, m-am gandit sa le imbrac cu servetel. Am desfacut de la un servetel partea cu model si am taiat-o in patru. Asezam servetelul decupat pe suportul de ou. Ajutandu-ne de un ou, indoim si presam partile laterale in jos, astfel incat servetelul sa imbrace frumos suportul. Am prins servetelul cu ajutorul unei sfori si am atasat o floricica pe fundita sforii. Cind terminam de imbracat fiecare suport, asezam in fiecare cojile de oua care ne plac cel mai mult, sunt cel mai inalte, se aseaza cel mai bine etc.
     Fitilul l-am taiat in 4 bucati de 3 cm lungime. Introducem fitilul in talpa specifica cumparata de la magazinele de profil si impreuna le asezam in centrul fiecarei coji de ou.
     In cojile astfel pregatite turnam ceara (parafina) topita. Am folosit 7 lumanari pastile de la Ikea pe care le-am topit la foc mic intr-un ibric. Cu ajutorul unei scobitori am scos fitilele si talpile de la lumanarile topite.
     Cu atentie turnam ceara in cojile de ou. Fitilul are tendinta sa cada in lateral, insa il sustinem usor cu mana si incercam sa il facem sa stea drept. Asculta repede, nu va faceti griji; actiunea va reuseste.
     Lasam lumanarelele la racit; in scurt timp ceara se va solidifica. Odata solidificata ceara, operatiunea este terminata si poate sa vina Pastele.
     Paste fericit tuturor,      Nico

You Might Also Like

0 comentarii

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Flickr Images